Sahada İş Takibi Yapmak

Sahada İş Takibi Yapmak

FieldCo, sahada iş takibi tapan her türlü işletmenin işlerini kolaylaştıran güçlü bir mobil uygulamadır. Merkez, bayi, mağaza ve son kullanıcı gibi birçok bileşenin bulunduğu yapılar, anlık iletişimin önemini artırmaktadır. Bu durumda, müşterinin ürününü kaydetmesiyle başlayan süreçte, mağaza veya bayi arıza durumunda müşteri ve ürün bilgilerine kolayca erişerek kayıt yapabilmektedir. Ürün için yerinde servis yapılacaksa, saha servisinin telefonuna bildirim düşer ve servis, müşteri ve ürün servis geçmişine buradan erişebilir, tek tuşla navigasyon açarak müşterinin konumuna ulaşabilir. Müşteri telefonunu açtığında, sanal santral üzerinden arama yapılabildiği için müşteri, servis şahsi cep telefonunu görmek yerine kurumsal firmanın 0850 gibi numarasını görür. Ancak alt servisler müşterinin telefonunu görememekte, bu da Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) açısından önem taşımaktadır. Merkez, müşterinin kendisine olan aidiyetini artırmaktadır. Ayrıca, garanti sonrasında müşterinin servise değil merkeze yönlendirilmesi sağlanmaktadır.

Teknik Servis Programı Nedir?

Saha veya atölyede hizmet veren firmaların tüm süreçlerini kayıt altına alan, müşteriye otomatik olarak SMS ve/veya e-posta ile bilgilendirmeler yapan, web ve mobil uygulamaya sahip yazılım altyapısıdır.

Müşteriler de Servis Hizmetinden Yararlanabilir Mi?

Müşteriler, ürünün barkodunu okutan servis sayesinde, anlık olarak ERP üzerinde kontrol edilen bilinmeyen veya doğru kaydedilmemiş modeller, markalar hatta cihaz bilgilerinin güncellenmesini sağlayabilmektedir. Bu sayede hangi müşterinin hangi ürüne sahip olduğu sağlıklı bir şekilde takip edilebilmektedir. Garanti takibi için de seri numaralarının takibi oldukça önemlidir.

Sahada İş Yaparken Nasıl Takip Edebilirsiniz?

Sahada iş yapmanın bazı zorlukları vardır. Dağınık bir ekip yönetimi, çok sayıda iletişim sorunu ve iş gücü kaybına neden olabilir. FieldCo ile sahada iş takibinizi kolaylaştırabilirsiniz. Bu tür bir takibi ERP yazılımıyla yapmak mümkün olmamaktadır. Birçok ERP sistemi servis modülüne sahip olsa da, genellikle masaüstü uygulamaları veya en fazla web arayüzleri bulunmakta ve yüzeysel olmaktadır. Biz ise 2004 yılından beri bu alanda uzmanlaşmış, deneyimli bir ekibe sahibiz. FieldCo, native (özgün) mobil uygulamamız, çevrimdışı çalışma özelliği ve en önemlisi 2004 yılından beri edindiğimiz tecrübelerle sahada iş takibi konusunda size yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Statik olmayan yazılımlar genellikle tüm alanları içermekte, ihtiyaç duymadığınız alanları bile göstermektedir. Özel bir alana sahip olamaz veya programı tamamen ihtiyaçlarınıza uygun şekilde kullanamazsınız, bu da programla tam bir aidiyet oluşturmanıza engel olur.

İlginizi çekebilir: Verimli ve Etkin Saha Servis Hizmeti Nasıl Sağlanır?

FieldCo’nun dinamik altyapısı sayesinde, tüm modüllerde istemediğiniz alanları gizleyebilir, kaldırabilir, başlıkları kendi jargonunuza göre değiştirebilir, alanları zorunlu hale getirebilir veya zorunluluğu kaldırabilir, alanların yerlerini sürükle-bırak yöntemiyle değiştirebilirsiniz. Bu sayede programa tam anlamıyla aidiyet hissi sağlanır. Aynı şekilde listelerdeki sütun başlıklarını değiştirebilirsiniz. Yeni bir sütun ekleyebilir, sütunların yerini değiştirebilir veya istemediğiniz sütunu listeden kaldırabilirsiniz.

Aynı programı kullanan iki farklı firma, ekranlara baktıklarında farklı modüller, alanlar ve listeler görebilirler. Ayrıca mobil uygulamada da makine parkı için özel alanlar bulunmaktadır.

ERP ve Ticari Paketlerle Entegrasyon

ERP ile entegrasyon, iş tekrarını azaltmaktadır. ERP’deki stoklar FieldCo’da görüntülenebilir. ERP’de oluşturulan müşteri kartları, servis kartları, ürün ve yedek parça kartları, fiyatlar ve depolara göre stok adetleri düzenli aralıklarla FieldCo’ya aktarılarak güncellenir. Depo stok adetleri alındığı için saha personeli, sadece kendi adına açılan cep depodaki yedek parça kalemleri arasından seçim yapar. Bu sayede binlerce yedek parça kartı arasında arama yapmak zorunda kalmadan kendi aracında veya çantasında bulunan yedek parça kartlarını listeleyebilir ve kolayca kullanmak istediği parçayı bulabilir. Elemanın cep deposuna yapılan transfer işlemi ERP tarafından gerçekleştirilir. Bu sayede elemana zimmetlenen yedek parçalar, kullanıldıkça ERP’deki stoktan düşer. Bu şekilde, yazılması unutulan parçalar nedeniyle oluşan kayıpların önüne geçilir. İş emri tamamlandığında, kullanılan yedek parçalar, hizmet kalemleri (işçilikler), yol ve diğer eklenen maliyet kalemleri sipariş onay sayfasında onaylanır. İki kez onay alan sipariş, ERP’de bir satış siparişi oluşturarak irsaliye ve fatura sürecini tamamlar. Böylece 360 derece iş süreci tamamlanmış olur.

FieldCo’nun kullanımı kolay arayüzü, çevrimdışı çalışma özelliği ve 2004 yılından bu yana edinilen tecrübeleriyle iş takibinde uzman bir çözüm sunmaktadır. Siz de saha işlerinizi daha verimli bir şekilde yönetmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için FieldCo’yu deneyebilirsiniz.

İşinizi sahada takip etmek ve yönetmek için FieldCo’yu hemen deneyin!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *