FieldCo teknik servis programı mobil uygulaması sahada ihtiyaç duyduğunuz çözümü sunar.
* Çevrimdışı çalışma imkanı
* Gelişmiş kontrol listeleri
* Kolay ve hızlı medikal cihaz takibi
* Sahada servis açma, servis geçmişi görüntüleme
* Kullanılan malzemenin stok takibi
* Zaman etiketli servis başlangıç/bitiş saati
* Servis sonunda dijital imza alma
FieldCo bir çok özelliği ile en büyük yardımcınız.
Cihazlar hangi hastanede , ancak hangi bayinin ürünü , son bakımı ne zaman yapılmış. Bu cihaza harcanan sarf malzeme , yedek parça maliyeti nedir ? Tüm sorularınız cevabı.
Sağlıkta hata kabul edilmez , zira sonuçları ağır olur.Dolayısı ile cihazlarının bakımlarının düzenli yapılması ve bunun takibi önemlidir. FieldCo medikal teknik servis programı ile bakımlarınızın periyodunu girin , o sizin için ileri tarihli bakımları planlasın. Zamanı yaklaşınca da sizi uyarsın.
Hsataneler birçok yerde ve medikal cihazların yakınlarında internet yoktur.
FieldCo teknik servis mobil uygulaması offline çalışma özelliği bu alanlarda tüm işinizi yapmanıza imkan sağlar.
İnternetin olduğu ortama geçtiğinizde,
Servis kayıtları, kullanılan malzeme, çektiğiniz video/fotoğraflar ve işi kapatırken aldığınız dijital imza gerçekleştiği zamanda merkeze iletilir.
Medikal sektörde faaliyet gösteren firmaların bir çoğu, medikal cihazın kiralık olması durumunun takibi, tamir sırasında ikame olarak bırakılan ürünün takibi, bir hastahanedeki ürünlerin mülkiyetlerinin farklı kurumlara ait olmasının takibini yapmak gibi karmaşık bir yapıda çalışırlar.
Yazılım olmadan tüm bunları takip etmeye çalışmak oldukça karmaşık raporlamalar için büyük enerji harcanmasına neden olur. Bununla birlikte de doğru yapılmayan takipler sonucu işleyişte aksamalar yaşar. FieldCo. medikal sektörde kendini kanıtlamış yapısı ile sizleri tüm bu işlerin karmaşasından kurtarır.
Hastaneler ve kliniklerde bulunan cihazlarınızın montaj, bakım ve arıza ogranizasyonu medikal sektör gereği kritik önem taşır. Örnek olarak müşterinizi bir hastane, müşteride bulunan cihazınızı da bir MRI makinası olarak ele alalım;
- Hastanenin teknik servis müdürü, tarafına tanımlamış olduğunuz FieldCo. uygulaması üzerinden hata veren MRI makinası adına iş emri oluşturur. Bu iş emrini seri numarası ile doğru cihazı seçerek açar ve MRI makinasının LED ekranında beliren uyarı ekranının fotoğrafını çekip iş emrine ekler.
Tarafınıza ulaşan iş emri hastane, cihaz tipi, modeli, seri numarası, arıza detayı, eklenen görseller gibi bilgileri ile ilgili iş emrini saha personelinize veya alt servisinize atadınız. Bu atanan iş teknik personelin mobil cihazına bildirim olarak gitti ve açılan ekranda 'Yola Çık' butonuna bastı.
- Müşterinin MRI makinasının başına geçince 'İş Başlangıcı' butonuna basarak önce cihazın arızasını okudu, sonra problemli bir noktası var ise fotoğrafını veya cihazı çalıştırınca dinamik mekanizmadan gelen sesi video kaydı ile iş emrine iliştirdi.
- Saha personeli arıza tespiti yaptı ve parça değişiminin zorunlu olduğu kanısına vardı. Bu süreci başlatmak için iş emrini FieldCo. üzerinden 'Yedek Parça Bekliyor' statüsüne getirdi.
- Yedek parça tedariği yapıldı ve montajı için tekrar hastaneye gitmeden önce 'Yola Çıkış' butonuna bastı. Müşteriye vardığında 'İş Başlangıcı' butonuna basarak montaj işlemine başladı.
- Montaj sonrası MRI makinasının doğru ve sorunsuz çalıştığını kontroller ile teyit etti ve hastane teknik servis yetkilisi ile ekran üzerinden imzalar atıldı, iş emri tamamlandı.
- Bütün bu sürece ek olarak kontrol listesi (checklist) opsiyonel olarak kullanılabilir. Teknisyen cihazın başında iken işe başlamadan önce cevaplaması gereken X adet soruyu cevaplar ve soruların cevaplarına göre görsel de ekleyebilir. Aynı zamanda sayaç özelliği ile başına gittiği cihazın sayaç bilgilerinin de girişini her servis ziyaretinde yapabilir.
FieldCo. Medikal servis programı uygulamasının içerdiği diğer özellikleri görüntülemek ve detaylı olarak incelemek için özellikler sayfasına tıklayınız.
Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.
Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.
Demo TalebiHayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.
Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.
Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek.
Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.
Sözleşme süresince, soru ve ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.
Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.
Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.
Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.
Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.
Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.
Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.
Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.
Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.
© 2024, FieldCo. Tüm hakları saklıdır.