FieldCo. teknik tesis yönetim programı

Tesis yönetiminde FieldCo.

Tesis yönetiminde FieldCo öncelikle teknik tesis yönetimi, güvenlik, temizlik ve peyzaj gibi alanlarda kullanılmaktadır. Mobil kullanım kolaylığı ve iş takibi özelliği ile sahada yapılan işlerin takibini kolaylaştırmaktadır.

Masaüstü bir program ile de kayıtlarımı tutarım "neden mobil program kullanmalıyım?" diyebilirsiniz. Eğer bir masaüstü programınız var ise işler olup bittikten sonra elle doldurulmuş servis formunu kaydederek bazı verileri tutarsınız, ancak anlık verilere ulaşamazsınız, Mobil uygulAmada yola çıkış ya da "intikal et" butonuna bastığınızda bir tarih saat bilgisi log tutulur, aynı şekilde ürünün başına varıp, barkod yada NFC tag bilgisi okuttuğunuz da yada iş başlangıcı butonuna bastığınızda bir kayıt atılır. Bekletmeparça bekliyor, iptal ya da benzeri her bir durum değişikliğinde sistem log tutar. Bu sayede bir işe intikal süresini, fiili olarak çalışma sürelerini ve işteki bekleme sürelerini izleyebilirsiniz. Personelin performansını görebilirsiniz.

Tesis yönetimi ve FieldCo

FieldCo teknik tesis yönetim programı

Tesis yönetiminin farklı boyutlarda yazılımsal ihtiyaçları bulunuyor. Buna bir örnek olarak otellerin kullandığı yazılımlar teknik servis hizmeti yönetiminde eksik kalıyor.

FieldCo. bu çözümlere ek olarak tesis içerisinde bulunan teknik ekibin ve tesis içinde bulunan fiziksel alanların yönetimini başarı ile gerçekleştiriyor.

Tesisin tüm envanterini girip , bu envantere verilen hizmetleri takip edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular (FAQ)

Fieldco en iyi teknik servis programı

Hayır, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde programı kolayca kullanabilir,  başlıkları ve tanımlamaları firmanıza özel kişiselleştirebilirsiniz.

Başlarken, kurulum ekibi mevcut verilerinizi FieldCo'ya aktaracak: müşteriler, ürünler, yedek parça, müşterilerdeki cihazlar vb.

Devamında, arayüzlerdeki kişiselleştirme ve tanımlamaları nasıl yapacağınızı gösterecek. 

Sonrasında, ekibinize eğitim verilecek ve ilk kullanımlardaki soru ve  ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.

Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı hizmet sağlar.

Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.

Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.

Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.

Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.

Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.

Paket ve ücret bilgilerine "Fiyatlar" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Sorularınız, ek çözümler (Custom) ve daha fazlası için satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

"Transaction" özelliği sayesinde veritabanı bütünlüğü garantilenir, donanım veya yerel ağ problemlerinden kaynaklanan kesintilerden etkilenilmez.

FieldCo. Web çok seviyeli kullanıcı erişim kontrolü ile bilgi güvenliğini garantiler.

İşletme yöneticisi, her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlayabilir.

"Log" dosyası ile kullanıcı izleme sistemi bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kaydeder.