Teknik Servis Programı Offline çalışma özelliği

İnternetin olmadığı yerlerde mobil uygulama çalışır mı?

FieldCo teknik servis programı mobil uygulaması, internetin olmadığı ortamlarda da iş akışınızı kesintiye uğratmadan çalışır.

Teknik Servis Programı Offline çalışma özelliği

Neden offline çalışmaya ihtiyacımız var?

Mobil cihazlarla internetin olmadığı metro, bodrum katlar ya da kırsal kesimlerde bulunan köy , dağ, ova gibi konumlarda iş akışlarımızda kesinti yaşayabiliyoruz. Bazı sektörlerde bu çok fazla yaşanabiliyor. Örnek olarak medikal sektörde faaliyet gösteren firmalar, şehir merkezinde çalışır ama  -2 , -3 gibi  zemin altında bulunan katlarda hizmet veriyorlar.  Madencilikte ve aynı mantıkta kazan  dairesinde hizmet veren firmalar internet bağlantısı  bulamaz.Bu sebep ile offline çalışabilen FieldCo. size kesintisiz hizmet olanağı sunuyor.

FieldCo teknik servis programı, her sektörün ihtiyaçlarını dinleyip uygun çözümler geliştirmeye devam etmektedir. Offline mod ihtiyacı da bütün müşterilerimizde, özellikle de bazı sektörlerde önem arz etmektedir. Hali hazırda Apple ve Android cihazlarda Offline özelliği başarılı olarak çalışmaktadır.

Ücretsiz Deneme Fırsatını Kaçırma!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.

Demo Talebi

Nasıl internet olmadan çalışıyor ?

Öncesinde iş emrinin yanındaki offline butonuna basıp , tüm datanın telefonun içinde depolanmasını sağlıyoruz. Resimler çekiliyor, parçalar işçilikler ekleniyor , kontrol listesi dolduruluyor. İş emri kapandıktan sonra , ilk interneti bulduğunda sunucu ile senkronize oluyor.

Teknik Servis Programı ile Randevu Planlama

E-mail listemize girmek ister misiniz?

Sizi yeniliklerden haberdar ederiz. 

Sıkça Sorulan Sorular
(FAQ)

Fieldco en iyi teknik servis programı

Hayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.

Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.

Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek. 

Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.

Sözleşme süresince, soru ve  ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.

Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.

Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.

Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.

Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.

Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.

Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.

Paket ve ücret bilgilerine "Fiyatlar" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Sorularınız, ek çözümler (Custom) ve daha fazlası için satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.

Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.