Giyim, kafe, gıda gibi bir çok perakende mağazasının teknik tesis yönetiminde yardımcınız FieldCo! Mağazadan servis elemanına her aşamada varız.
Bu hizmeti taşere etmiş olabilirsiniz.Bölge ya da alt servisler olarak hizmet veriyor olabilirsiniz. Mağazanın arıza kaydını yapması ile başlayıp, tüm servis süreçlerini takip edin.
Hem mağaza, hem servis personeli mobil olarak arıza bildirimi ve saha servis yönetimini yapabilmektedir.
Mağaza iş emri açar iken, resim çekme kolaylığı sayesinde arızanın tarifi ve algılanması konusunda büyük avantaj sağlamaktadır.
Hem web hem mobil uygulama satış sonrası hizmetler için özel olarak tasarlandığı için mağaza tarafında da, servis tarafında da hızlıca kullanıma başlanmaktadır.
Mağaza , market ağınızda çıkan sorunların iletişiminin mail ile yapılması durumunda , iş akışı takibi mümkün olmamaktadır. Mağazanın kendi imkanları ile servis hizmeti alması durumunda , maliyetlerin takibi ve denetlemesi de mümkün olmamaktadır.
Web ve mobil uygulaması ile mağazanın iş emri açması sonrasında merkezden ilgili servise iş emri ataması olur. Servisin yola çıkması , işe başlaması log tutulur. Sahada ne zaman , hangi malzeme kullanılmış , imzayı kim atmış. Anında gelen mail ile takip edildiği gibi listelenmektedir.
İş akışınızı , bölge müdür onayı hangi aşamada olmalı , sonra hangi birim onayı olmalı .İlgili mağazadaki elektrik işleri için hangi servis ilişkilendirildi. Ya da iş emri merkeze açılsın, siz o anda karar verin.
Giyim, Cafe, Restaurant kısacası tüm ağ yapısı olan mağazalardaki teknik işler takibi için FieldCo teknik servis programı büyük yardımcınız.
Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.
Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.
Demo TalebiHayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.
Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.
Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek.
Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.
Sözleşme süresince, soru ve ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.
Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.
Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.
Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.
Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.
Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.
Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.
Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.
Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.
© 2024, FieldCo. Tüm hakları saklıdır.