ERP entegrasyonu nasıl işinizi kolaylaştırır?

Müşterinize arıza sorgulama olanağı sağlayın

FieldCo. Teknik Servis Programı içerisinde standart olarak yer alan, son kullanıcıya teknik servise gönderdiği ürünün servis durumu hakkında bilgi edinmesini sağlayan “arıza sorgulama” özelliği bulunmaktadır.


- Metin Çelik

İs emrini müşterinize açtırın

FieldCo teknik servis programı ile kurumsal müşterilerinize veya bayilerinize kullanıcı vererek kendi lokasyonları ve ürünlerini seçerek arıza kaydı açabilmelerini sağlayın. Üstelik bunu mobil olarak da yapabilirler. Klasik olarak mail yada telefon ile arıza kaydı bildiren müşterileriniz, bu kayıtların …


- Metin Çelik

Saha servis yönetimi

Saha servis yönetimi gün geçtikçe önem kazanmaktadır , zira globalleşen dünya düzenin de tek kişi ve çırağından oluşan servis yapısı , daha büyük , ve alt servisleri olan bir yapıya geçmektedir. Bu şekilde büyüyen yapıların da yönetimi ancak …


- Metin Çelik

NFC okutarak "İş Başlangıcı" yapmak

NFC, düşük bant genişliğine sahip olan Bluetooth ve Wi-fi gibi teknolojilerden zayıf çalışan ve çok kısa mesafeden (yaklaşık 4 cm uzaklıktan) kullanılabilen kablosuz iletişim teknolojisidir. Açılımı ‘Near Field Comminucation’, Türkçesi ise ‘Yakın Alan İletişimi’ olan NFC, bu teknolojiye sahip cihazların kısa mesafede birbiri ile …


- Metin Çelik

FieldCo. İle değişim

Sürecleriniz nasıl rahatlayacak kısaca anlatıyoruz. Aynı zamanda teknik servis verilerinizi avantaja çeviriyoruz!


- Metin Çelik

Sahada mobil olmak

Mobil bir uygulama kullanmadan bir servisi yönetmek devamlı telefon görüşmesi demektir.


- Metin Çelik

Stok takibi neden önemli?

Merkezde ve servis araçlarında bulunan yedek parçaların doğru takibinin size neler kazandırabileceğini kısaca anlatıyoruz.


- Metin Çelik