Sms

SMS şirketleri ile Entegreyiz.

Sms bilgilendirmesi için hali hazırda kullandığınız firma veya entegre olduğumuz bir firma üzerinden sms alarak müşterilerinize sms bilgilendirmesi atmaya başlayın.

Neden-Servis-Takip-Programı-Kullanmalıyım-2
SMS

SMS entegrasyonu nedir?

FieldCo. kullanarak müşteri bilgilendirmeleri için SMS yöntemini tercih edebilirsiniz.

 FieldCo. teknik servis programı, en sık bilinen, kullanılan güncel SMS firmaları ile entegre çalışmaktadır.

 SMS Entegrasyonu için çalışmış olduğunuz SMS firmasına ait kullanıcı bilgilerini sistemimize tanımlamanız yeterlidir. SMS gönderimi için SMS firmasından almış olduğunuz krediler kullanılmaktadır.

 

SMS bilgilendirmesi entegrasyonu çok kolay

SMS entegrasyonu, FieldCo. teknik servis programı üzerinde iş emirleri için gerçekleştirilen servis durumu değişiklikleri sırasında kullanılmaktadır.

SMS gönderimi, genel olarak Servis Kaydı Alındı, Teklif Bekleniyor, İş Tamamlandı vs. temel iş durumlarında kullanıldığı gibi diğer firmanıza özel servis durum geçişlerinde de kullanılabilmektedir.

Servis iş emri tamamlandığında, servis formunu görebileceği linki de sms metni içinde müşteriye gitmektedir. Mail kullanmayan ev kullanıcıları için ideal bir çözüm olmaktadır. Kağıt form vermek zorunda olmamanız için, bir çözüm daha sunuyoruz. 

Entegre olduğumuz SMS firmaları

Bu firmaların dışında bir firma ile çalışıyor iseniz ve elinizde çok fazla sms var ise , sizin çalıştığınız firma ile de entegrasyon yapılabilir.

Teknik Servis Programı ile Randevu Planlama

Mail listemize kayıt olmak ister misiniz ?

Yeniliklerin farkında olmak için lütfen kayıt olunuz.

Ücretsiz Deneme Fırsatını Kaçırma!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.

Demo Talebi

Sıkça Sorulan Sorular
(FAQ)

Fieldco en iyi teknik servis programı

Hayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.

Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.

Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek. 

Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.

Sözleşme süresince, soru ve  ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.

Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.

Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.

Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.

Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.

Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.

Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.

Paket ve ücret bilgilerine "Fiyatlar" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Sorularınız, ek çözümler (Custom) ve daha fazlası için satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.

Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.