ERP, santral, kargo, SMS, CRM ve 3. parti uygulamalarla entegre çalışarak Satış Sonrası Hizmetler süreçleri uçtan uca yönetilir.
Oluştuduğunu servis durumunun SMS bildirimi aktif ederek müşterilerinizi zamanında bilgilendirebilirsiniz. Böylelikle:
Sistemlerin birbiriyle haberleşmesi sayesinde size gönderilen ve özellikle tamir edilen ürünün müşterileriniz tarafından ve yedek parça siparişini bekleyen çözüm ortaklarınızın takibini kolaylaştırır; dış iletişimi azaltır.
Müşteri, ürün ve servis gibi geçmişlere hızlı ulaşılması müşteri yönetimini kolaylaştırır.
Çağrı merkezinde süreçler hızlandırır, daha hızlı kayıt alma ve ekip yönlendirmeyi sağlar.
CRM, özel yazılımlar şirketlerin operasyonunun merkezindedir. Bir yazılımdan diğerine bilginin otomatik akması çok fazla zaman ve iş gücü ister.
Fieldco, çift yönlü API sunarak hem bilgi alma hem de bilgi gönderilmesi için otomasyonun yapılandırılmasına altyapı sunar.
Sistemlerin birbiriyle haberleşmesi sayesinde süreçler hızlanır, iş gücünden tasarruf edilir.
Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.
Fieldco ekibi ile tanışın ve online toplantıda sizlere süreçlerinizi geliştirme örneklerini uygulamalı gösterelim.
Ücretsiz Dene!Hayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.
Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.
Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek.
Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.
Sözleşme süresince, soru ve ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.
Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.
Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.
Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.
Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.
Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.
Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.
Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.
Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.
© 2024, FieldCo. Tüm hakları saklıdır.