#teknikservisprogramı entegrasyon

Teknik Servis Programı:
Entegrasyonlar

ERP, santral, kargo, SMS, CRM ve 3. parti uygulamalarla entegre çalışarak Satış Sonrası Hizmetler süreçleri uçtan uca yönetilir.

I. ERP otomasyonu

Fieldco teknik servis programı, ERP entegrasyonu sayesinde servis öncesi ve sonrası tüm süreçleri otomatikleştirir. Başlıcaları:

  • Müşteri Cari kartların ERP'den alınması,
  • Stok kart ve ilgili depo stok adetlerinin ERP'den güncellenmesi.
  • Hizmet kalemlerinin ve ürün/yedek parça fiyatlarının yenilenmesi.
  • Siparişlerin ERP'ye aktarılması.
  • Servislerin borç, alacak, bakiye bilgilerinin canlı olarak yansıtılması.
Teknik Servis Programı SMS Entegrasyonu

II. SMS otomasyonu

Fieldco mobil servis programı, SMS gönderme altyapısını ek ücret istemeden sunar.

Oluştuduğunu servis durumunun SMS bildirimi aktif ederek müşterilerinizi zamanında bilgilendirebilirsiniz. Böylelikle: 
 

  • Müşteri memnuniyetini artırır
  • Zaman tasarrufu sağlar
  • Bilgi karmaşasını önler
  • Müşteri onaylarını hızlandırır
  • Müşteri bağlılığını güçlendirir

III. Kargo otomasyonu

Fieldco teknik servis yönetim yazılımı, kargo entegrasyonuyla gelen/giden ürün kargolarının takibini imkan sağlar.

Sistemlerin birbiriyle haberleşmesi sayesinde size gönderilen ve özellikle tamir edilen ürünün müşterileriniz tarafından ve yedek parça siparişini bekleyen çözüm ortaklarınızın takibini kolaylaştırır; dış iletişimi azaltır.  

Fieldco teknik servis programı kargo entegrasyonu
Fieldco teknik servis programı santral entegrasyonu

IV. Santral otomasyonu

Fieldco satış sonrası hizmetler yazılımı, santral entegrasyonu sayesinde gelen aramadaki numaradan müşterinin kartını bularak ekrana getirir.

Müşteri, ürün ve servis gibi geçmişlere hızlı ulaşılması müşteri yönetimini kolaylaştırır.
Çağrı merkezinde süreçler hızlandırır, daha hızlı kayıt alma ve ekip yönlendirmeyi sağlar.

V. Fieldco API

Fieldco teknik servis yazılımı, kendisine entegre olmayan isteyenler için de API altyapısını sunar. 

CRM, özel yazılımlar şirketlerin operasyonunun merkezindedir. Bir yazılımdan diğerine bilginin otomatik akması çok fazla zaman ve iş gücü ister.
Fieldco, çift yönlü API sunarak hem bilgi alma hem de bilgi gönderilmesi için otomasyonun yapılandırılmasına altyapı sunar.

VI. Diğer yazılımlar

Fieldco online servis yönetim yazılımı, web servis özelliği olan yazılımlardan bilgi alır ve bu sistemlere bilgi gönderebilir.

Sistemlerin birbiriyle haberleşmesi sayesinde süreçler hızlanır, iş gücünden tasarruf edilir.

Otomasyonun gücünden hemen faydalan!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Fieldco ekibi ile tanışın ve online toplantıda sizlere süreçlerinizi geliştirme örneklerini uygulamalı gösterelim.

Ücretsiz Dene!

Sıkça Sorulan Sorular
(FAQ)

Fieldco en iyi teknik servis programı

Hayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.

Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.

Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek. 

Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.

Sözleşme süresince, soru ve  ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.

Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.

Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.

Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.

Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.

Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.

Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.

Paket ve ücret bilgilerine "Fiyatlar" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Sorularınız, ek çözümler (Custom) ve daha fazlası için satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.

Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.