Oto teknik servis programı

Otomobil tamir & servis programı

Otomobil, motorsiklet, traktör, iş makinası tamir ve bakım işleri için web ve mobil çözüm.

Otomobil teknik servis programı

Otomotiv tamir süreçleri takibi

Ekip, mobil cihazlarından talebi bildirim olarak aldı ve servise çıkış yaptı. Uygulama, ekibin yola çıktığını ve anlık lokasyonlarını merkez ile paylaştı.

- Müşteriye varıldı ve işe başlandı. Öncelikle servis geçmişi kontrol edildi ve geçmiş müdahaleler incelendi. Fotoğraf ve hareketli parçaların videoları çekildikten sonra yapılanlar yazıldı, değiştirilen parçalar eklendi ve stoktan düşüldü, işçilik maliyetleri girişi yapıldı. Diğer maliyet kalemleri de fiyat ve açıklamaları ile eklendi.

- İş tamamlandı ve imza ekranına imzalar alındıktan sonra pdf. formu hem merkez, hem de müşteri ile e-mail olarak paylaşıldı, süreç tamamlandı.

- Bütün bilgiler Google Cloud ile depolandı ve gelecekte bu bilgilere erişim olanağı sağlandı. Kısaca kağıt formlar, mesajlaşmalar, bilgi eksiklikleri gibi vakit kayıpları ve problemleri minimalize etmiş olduk.

 

Ücretsiz Deneme Fırsatını Kaçırma!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.

Demo Talebi

Sıkça Sorulan Sorular
(FAQ)

Fieldco en iyi teknik servis programı

Hayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.

Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.

Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek. 

Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.

Sözleşme süresince, soru ve  ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.

Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.

Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.

Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.

Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.

Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.

Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.

Paket ve ücret bilgilerine "Fiyatlar" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Sorularınız, ek çözümler (Custom) ve daha fazlası için satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.

Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.