#teknikservisprogramı özellikler

Teknik Servis Programı:
Özellikler

Satış sonrası hizmetleri yönetirken öne çıkan başlıca özellikleri ve işletmeye olan faydaları:

Entegrasyonlar

Müşteri, cihaz, stok, finansal işlemlerin yönetilmesindeki süreçleri entegrasyonlarla otomatikleştirir.

Form ve Listeler

Servis formunda istenen bilgileri, kontrol listeleri ve içeriklerini ihtiyaca göre hazırlatır.

GPS Takip

Haritada atanmamış ve tamamlanmış işler, müşteriler ve servisteki personeller görüntülenir.

Ajanda

Günlük, randevulu ve ileri tarihli planlamayı tam destekler; işin bitiş zamanını belirlemeye imkan sunar.

SMS, Eposta bilgilendirme

Servis kaydının alınmasından tamamlanmasına müşteri ve birimler arası iletişimini sağlar.

Offline çalışma

Mobil uygulama çevrimdışı özelliğiyle internetin olmadığı yerlerde servis kayıtları alınır ve gerçek zamanlı merkeze iletilir.

I. Mobil Kullanım

Fieldco Teknik Servis Yazılımı Mobil Uygulaması serviste/sahada mobil kullanım için tasarlandı.

  • Müşteri iletişim, konum; ürün servis geçmişi
  • Sesli yazma, fotoğraf/video çekimi, kontrol listeleri
  • Teknik dokümanlara erişim.
  • Ekrandan imza alma

II. Ofiste Kullanım

Fieldco Teknik Servis Yazılımı Web Arayüzü masabaşı kullanım için dinamik yazılım mimarisinde geliştirildi.

  • Arayüzleri kişiselleştirme,
  • Başlık ve tanımlamaları değiştirme
  • İş akışlarını özelleştirme
  • Fonksiyonları tanımlama 

IV. Verim ve Süreklilik

Fieldco Satış Sonrası Hizmetler Programı operasyona sürdürülebilir çözümler getirdi.

  • Veri ve süreçleri dijitalleştirme
  • Bilgilere erişim
  • Kayıtların girilmesi
  • Etkileşimli ortak çalışma

III. İletişim ve Bilgilendirme

Fieldco Satış Sonrası Hizmetler Programı işletme içi, saha çalışanları ve müşteri iletişimini düzenledi.

  • Ekip içi mesajlaşma
  • Mobil uygulama bildirimleri
  • SMS/Eposta ile müşteri bilgilendirmesi
  • Servis durum değişikliği otomasyonu.

V. Müşteri Başarısı Yönetimi

Fieldco Online Teknik Servis Programı verilen hizmetlerde müşteri yönetimine araç sundu.

  • Geri bildirim, anket
  • Ek ürün, hizmet teklifleri
  • Hızlı iletişim
  • Süreç yönetimi

VI. Raporlama

Fieldco Online Teknik Servis Programı, işletmelerin müşterinin servis taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmalarına yardımcı olur.

  • Gelişmiş raporlama ve veri analizi
  • Çalışan performansı ölçümü
  • Cihaz takip
  • Maliyet analizi

daha yakından bakmak İçin hemen dene!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Fieldco ekibi ile tanışın ve uygulamalı olarak programı inceleyin. 

Ücretsiz Dene!