Fieldco teknik servis programı ve mobil uygulaması ile tüm teknik işleri, saha ekiplerini kolay, hızlı ve online yönetin.
Teknik işleri ve ekiplerinin, taşeron hizmet alımlarının planlama, takip ve yönetim süreçlerini dijitalleştirin.
Ücretsiz sürümünü bilgisayarda, Android veya iOS cihazlarda hemen kullanmaya başla!
Merkez ve Yerinde Servis Hizmetleri: Hem merkezden hem de yerinde servis sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını hızlı ve etkili bir şekilde karşılayabilirsiniz.
Yetkili Servis Ağı Yönetimi: Geniş servis ağınızı kolayca yöneterek iş süreçlerini optimize edin.
Saha Ekiplerinin Takibi: Sahadaki ekiplerin görevlerini ve ilerleme durumlarını anlık olarak izleyin.
Satış Öncesi Süreçlerin Kayda Alınması: Satış öncesi aşamada yapılan tüm görüşmeleri ve işlemleri kayda alarak ileride başvurabileceğiniz bir veri tabanı oluşturabilirsiniz.
Satış Tekliflerinin Hazırlanması: Müşterilere özel teklifleri hızlı ve doğru bir şekilde hazırlayın. Profesyonel teklifler sunabilir ve süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.
Bakım ve Onarım Süreçlerinin Takibi: Tüm bakım ve onarım işlemlerini merkezi bir sistem üzerinden izleyerek iş akışını iyileştirin.
Global bulut sunucularda dünyanın her yerinden bilgiye kesintisiz ve hızlı erişin.
Cep depo ve servis takibiyle unutulan, kayıplar azalsın.
ERP, ticari yazılımlar, santral, kargo ve SMS entegrasyonuyla uçtan uca yönetin.
Android ve iOS telefon, tablet ve MacOS platformlarda kolaylıkla çalışın.
Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.
Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.
Demo TalebiHayır, kullanıcı dostu arayüzde başlıklar ve tanımlamaları ihtiyaca özel kişiselleştirerek kolayca kullanılır.
Başlarken, kurulum ekibi mevcut bilgileri sisteme aktaracak.
Devamında, kişiselleştirmeler ve kontrol listelerinin nasıl yapacağınızı gösterecek.
Sonrasında, ilk kullanım eğitimi verilecek.
Sözleşme süresince, soru ve ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.
Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.
Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.
Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.
Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.
Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.
Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.
Her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlarsınız.
Bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kayıt edilir.
© 2024, FieldCo. Tüm hakları saklıdır.