Ev Ürünleri

Ev ürünleri sektöründe sunduğumuz kolaylıklara kısaca göz atalım!

Eve verilen servis işlerinde neden FieldCo?

Eve hizmet götüren firmalar

Beyaz eşya, elektrik , su , gaz, tesisat ,tıkanıklık açma gibi  arızalarına bakan firmalar , günlük olarak bir çok servis hizmeti vermektedir. Servis elemanlarının yönetilmesi için yazılım ihtiyacı yoğundur. Ayrıca tahsilat takibi de önemlidir. Günlük olarak hangi eleman ne kadar nakit , ne kadar k.kartı veya havale/eft yapacağını söyleyen kaç müşteri oldu . Gün sonunda kasa yapmak büyük bir iş . FieldCo teknik servis programı gün sonunda gönderdiği otomatik rapor ile işinizi kolaylaştırır. Saha da tahsilat çözümü ile de , k.kartı yada ödeme aracı firması ile tahsilatınızı saha da yapmanıza olanak verir.

Devamını göster

FieldCo teknik servis programı

Kullanan firmalar, saha daki elemanlarının konumlarını anlık olarak gördükleri gibi , geriye dönük 3 ay boyunca tüm hareket geçmişini izlerler işemri kapatılan yerler ayrıca işaretlenmektedir. Anlık konum bilgisi görünür iken açık ama henüz ataması yapılmamış müşteri konumları da artı simgesi ile görünür, bu sayede müşteriye yakın ve üzerindeki randevulu işyükü uygun olan personele işemri ataması yapılır. Bu saye de zaman dan ve yakıttan tasarruf sağlanmış olur.

Gizle

beyaz-esya-tamiri
0cfa46838a8d566c18c51d86427f3fc2

Beyaz Eşya ve ev ürünlerine özel işleyiş

Beyaz Eşya Servisleri

Günümüz de zaman en değerli varlığımız olmaktadır, herkesin saatleri kıymetli olduğu için eve hizmet götüren firmalar da randevu ile çalışması gerekmektedir. Bunun planlaması ise çok önemlidir. Müşterinin bilgilendirilmesi ise müşterinin en büyük beklentisidir. Kendisine gelen sms ve e-posta ile bilgilenen müşteri , zamanını planlayabilmektedir.

Merkez de oluşturulan işemri ile bilgilendirmenin geldiği müşteriye , zamanında verilen servis değerlidir.

Devamını göster

Teknik Servis programının faydası

-Müşterinin evindeki cihazların listesi program da gelmektedir.Burada cihazların servis geçmişlerinin de görünüyor olması , verilecek serviste tek sefer de sorun çözme oranını arttırmaktadır.Saha da personelimizin konumlarını ve iş yüklerini harita üzerinde iken görüyor olmak acil atama yapılması gereken durumlar da en büyük yardımcınız olmaktadır. Planlı işler de ise müşterinin ilçe bilgisi yardımcı olmaktadır.

İş ataması yapıldığında saha elemanının telefonuna bir bilgidirim (notification) gitmektedir. Burada müşteri nin adı soyadı , adres ve cihaz bilgisi gelemktedir. Servis geçmişi sayısı ve detayına girildiğinde bu eski servisler de verilen hizmetler , değişen parçalar gibi tüm detay görünmektedir. Buz dolabı soğutma yapmayan müşteri bundan önce de 2 sefer aynı arızayı 2 ay ara ile bildirmiş ise ve sizden önceki servis elemanı gaz basmış ise sizin de aynı şeyi yapmanız mantıklı olmayacaktır zira bu çözüm denenmiş ve 2 ay gibi bir süre de gazın bitmesi mümkün olmadığı için , bir kaçak ihtimali üzerine yoğunlaşmanız gerektiğini anlayabilirsiniz. tek sefer de arıza çözme oranınızın düşmesi müşteri tarafından da tercih edilme oranınızı arttıracaktır.

Gizle

Beyaz eşya firmalarında FieldCo.

Eve Servis Hizmeti

Beyaz eşya servisi dışında eve hizmet götüren firmalar,  elektrik , su , tesisat , gaz , internet altyapısı gibi konular da da yoğun olarak çalışmaktadır. Pandemi döneminde önce çıkan, Dezenfeksiyon hizmetleri de oldukça yoğun olarak saha da hizmet sunmaktadır. Sert zemin yıkama, koltuk yıkama, gibi müşterinin evinde hizmet veren firmalar her geçen gün daha yoğun bir hizmet vermektedir.

Call center dan arama yağtığı andan , işin tamamlandıktan sonra memnuniyet anket sms ve e-postası gidene kadarki tüm adımların itina ile takip edilmesi , buradan personel performansı , stok takibi , müşteri bilgilendirme gibi tüm adımların takibi FieldCo teknik servis programı ve mobil uygulamasının konusudur.

Tesis Yönetimi Transparent Mock-up

Mobil olmalı mıyız ?

Masaüstü bir program ile zaten kayıtlarımı tutarım, mobil program kullanmalı mıyım?” diyebilirsiniz. Eğer bir masa üstü programınız var ise işler tamamlandıktan sonra elle doldurulmuş servis formunu kaydederek bazı verileri tutarsınız, ancak anlık verilere ulaşamazsınız. FieldCo Mobil servis uygulamasında “yola çıkış”  butonuna bastığınızda tarih/saat bilgisi kaydedilir. Aynı şekilde ürünün başına varıp barkod okuttuğunuzda veya iş başlangıcı butonuna bastığınızda bir kayıt daha alınır. Bekletme, parça bekliyor, iptal veya benzeri her bir durum değişikliğinde mobil servis programınız kayıt tutar. Bu sayede bir işe intikal süresini, fiili olarak çalışma sürelerini, işin bekletme sürelerini izleyebilirsiniz. Personel performans raporlarınızın en güvenilir temeli bu verilerden geçer.

Ayrıca anlık servis durumlarını görüyor olmanız, saha personellerinin GPS pozisyonlarını ve iş yüklerini harita üzerinden görebiliyor olmanız iş planlamasını da daha hızlı ve efektif yapmanızı sağlar.

Metin bey Profil

Beyaz Eşya ve ev ürünleri servis programını neden kullanmayalıyım?

Eve götürülen hizmetler gün geçtikçe yaygınlaşmaktadır. Bunu yaparken eğer sahada yaptığınız bu operasyonu bir mobil teknik servis uygulaması ile yönetmediğiniz durumda daha fazla personel ile daha az iş yapmak durumunda kalabilirsiniz. GPS konumlarını ve üzerlerindeki iş yüklerini  göremediğiniz elemanların çok daha yakında bir eleman olmasına rağmen uzak bir bölgeden yönlendirerek hem zamandan hem de yakıttan zarar etmiş olursunuz. Müşteri bilgilendirmeleri için SMS ve e-posta otomatik atan bir mobil servis yazılımınız yok ise her bir bilgilendirme için fazladan personel çalıştırmanız ama yine de müşteriye istediğiniz seviyede bir hizmet sunamamış olursunuz.

FieldCo. servis programı ile saha personellerinizi yönetin, rahat edin!

Maliyet Kalemleri Mock-Up

Tarafımıza ulaşan iş emirlerini, FieldCo teknik servis programına girerek , elektronik ortamda hızlı ve etkili bir şekilde servis ağımıza ulaştırabiliyoruz. Organize edilen bu işleri anlık olarak sistem üzerinden takip edip, müdahale edebiliyoruz.

Devamını göster

Saha personelleri ihtiyacı olan bütün bilgilere telefon trafiğine gerek kalmadan, anlık olarak sistem üzerinden ulaşabiliyor. Operasyonel olarak iş yükümüzü ciddi bir şekilde azalttık. Yaptığımız yatırımların karşılığını kısa bir süre içerisinde, fazlasıyla geri aldık.

 

Gizle

Mustafa ÜLKER

Sınırsız desteği ve yardımları dolayısıyla kesinlikle tercih edilmesi gereken bir firma.

Hatice ÇELİK

Piyasada bulunan benzer uygulamaların neredeyse tamamını demo olarak kullandım. İçerik, destek ve kullanım kolaylığı olarak memnun kaldık, ve FieldCo.’yu tercih ettik. Firmamıza ve işleyişimize hızlıca uyarladılar. Sundukları destek ve gelişime açık yapısıyla tavsiye ediyorum.

Ahmet YEŞİL

Yeşiller İletişim

20'den fazla sektördeyiz

FieldCo. ile satış sonrası hizmet veya teknik hizmet verilen tüm sektörlerin personel ve görev yönetimi ihtiyaçlarını karşılıyor, 2004 yılından bu yana oluşan tecrübemiz ile Eve hizmet götüren, beyaz eşya, dezenfeksiyon, elektrik , tesisat , su , doğalgaz sektöründe bir çok firmaya hizmet vermekteyiz.

 

Siz de hemen başlayın!

Ücretsiz Dene