Mobil Teknik Servis Programı Nedir?

Mobil Teknik Servis Programı Nedir?

Mobil Teknik Servis Programı, Android ve iOS cihazlarda çalışan bir mobil uygulamadır ve sahada iş takibi ve servis süreçlerinin takibini sağlar. FieldCo adlı uygulama, offline çalışma özelliği sayesinde bu alanda ilk ve tek olma özelliğini taşımaktadır. Verileri telefon hafızasında depolayarak offline çalışmayı mümkün kılan uygulama, servis sırasında girilen verileri ve resimleri hafızasında saklar ve iş emri kapanışından sonra ilk internet bağlantısını bulduğunda otomatik olarak sunucuya gönderir. Bu sayede, internet olmayan noktalarda bile işlevsel olmayı sürdürür ve iş akışı kesintiye uğramadan devam eder.

Mobil Uygulamanın Avantajları

Mobil uyumlu web arayüzüne eriştiğinizde, mobil bir uygulamanın avantajlarından yararlanamazsınız. Örneğin, GPS kaydı alamazsınız, servis elemanının nerede olduğunu, bugün nasıl bir rotada olduğunu veya hangi noktalarda iş emri kapattığını bilemezsiniz. Ayrıca, ekranlar stabil çalışmaz ve kaymalar oluşabilir. Native bir uygulama ise bu açıdan büyük bir avantaja sahiptir. Telefonun diline bakarak, Türkçe dışında İngilizce, Fransızca, Rusça veya istediğiniz dilde çalışabilir.

Uygulamanın diğer bir avantajı da, GPS kaydının uygulama kapalıyken bile arka planda çalışabilmesidir. Ayrıca, çekilen resimlerin düzenlenebilmesi ve yükleme sırasında resim boyutunun arka planda önemli ölçüde küçültülmesi gibi birçok avantajı bulunmaktadır.

Uyarı (Notification) özelliği sayesinde, uygulama kapalıyken atanan iş emri uyarılarını alabilirsiniz. Hatta programa giriş yapmadan, uyarıda belirtilen iş emri için “yola çıkış” işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

İlginizi çekebilir: Mobil Servis Programı Nedir? Mobil Servis Yazılımı ve Mobil Saha Servis Uygulamaları

Dolayısıyla, offline özelliği katılmış native bir uygulama, mobil uyumlu web arayüzü ile kıyaslanamayacak kadar çok avantaja sahiptir. Bu nedenle, her platform için uygun arayüz ve uygulama geliştirme ihtiyacı ortaya çıkar. Bu sebeple, 2004 yılında masaüstü uygulaması olarak başlayan Asistan Teknik Servis Programı, 2011 yılında hibrid çalışan Android mobil teknik servis programına, 2012’de iOS uygulamasına ve 2018’de tamamen offline özelliğe sahip olan FieldCo mobil teknik servis uygulamasına dönüşmüştür. 2022 yılında ise tamamen dinamik çalışan bir web arayüzüne geçilmiştir. Sektördeki başarının ve ürüne yapılan yatırımların bir sonucu olarak, Saas kiralama sistemindeki tüm müşterilerimiz ilave ücretler ödemeden her zaman güncel teknolojilerden faydalanmaktadır.

Geçmişte, masaüstü uygulamaya tablet üzerinden uzaktan masaüstü oturumuyla bağlanıp kullanmaya çalışan bir firma ile karşılaşmıştım. Ya da “web arayüzüm mobilde de çalışır, uygulama ile aynıdır” diyenler de olmuştur. Ancak bunların sürdürülebilir olmadığı ve kısa sürede sorunlarla karşılaşıldığı zaten ortaya çıkmıştır. Kullanıcı konforu ve kolay kullanımı ön planda tutmayan projeler genellikle başarısız olmaktadır.

İş akışınıza uygun olmayan bir uygulama, örneğin sahada CRM işi için tasarlanmış bir uygulama, servis operasyonu ihtiyaçlarına cevap veremeyebilir. Biz, bu konuya hakim bir ekip olarak uzun yıllardır sahada satış sonrası hizmetler konusunda çalışmalar yapmaktayız. İş takibi içinde önemli bir katkı sağlayan iş akışı takibi konusunda da uzmanız. Yeni geliştirilen FieldCo CRM yazılımı ile müşteri ilişkileri, teklif hazırlama, onay hiyerarşisi gibi konuları da çözmekteyiz. Böylece, müşteriye teklif verilmesiyle başlayan süreçte, teklif revizeleri, onay süreçleri ve ardından montaj emri, arıza iş emri gibi süreçlerle 360 derece bir çözüm sunuyoruz. Satış sonrasından satış aşamasına geçiyoruz.

Güncel Mobil Servis Programı

Mobil uygulamaya ayda en az bir defa, bazen daha sık güncellemeler gelmektedir. Bu güncellemelerin bir kısmı performans iyileştirmeleriyle ilgilidirken, birçoğu da programın yeni özelliklerle geliştirilmesiyle alakalıdır. FieldCo adlı mobil teknik servis uygulamamız, sorunsuz hale getirdiğimiz ve tüm güncellemeleri uyguladığımız için 18.000’den fazla mobil cihazda en az hata ve kilitlenme oranıyla çalışmaktadır. Farklı modellerdeki, eski modellerdeki ve eski Android sürümlerindeki cihazlarda bile yüksek performansla çalışabilmektedir.

Mobil Teknik Servis Programı İle Chat

FieldCo’daki Chat modülü, adeta kurum içi bir WhatsApp gibi çalışmaktadır. Neden bu modülü kullanmalısınız? Bir kişi kendisine gelen mesajı silemez. Kurum içi yazışma olarak ihtiyaçlarınızı karşılamaktadır. Tekli veya toplu mesajlaşmaya izin verir. Servisler yalnızca kendi elemanlarına toplu mesaj gönderebilirken, merkez ise tüm servislere aynı anda toplu mesaj gönderebilme yeteneğine sahiptir.

Mobil Teknik Servis Uygulamasında Dosyalar

Tüm sektörlerde ürünlerin manuel dosyaları, kurulum ve onarım hakkında dokümantasyonlar bulunur. Bu dokümantasyonlara mobil uygulama içinden kolayca erişebilmek, müşteri yanında tamir sırasında teknisyene büyük bir yardımcı olmaktadır. Ürünün montaj klavuzunu hızlı bir şekilde açabilmek, hatasız ve hızlı sonuçlara ulaşmanızı sağlar. Aynı zamanda, kronik bir arızanın çözümünü görüp uygulayabilmek, hızlı ve sorunsuz bir servis sağlayarak memnun müşteriler yaratmanızı sağlar.

Mobil Teknik Servis Yazılımında Ajanda

FieldCo’da, takvimden size atanan işleri görebilirsiniz. Bugün, yarın veya tüm hafta gibi belirli bir tarihte kaç işiniz olduğunu ve bugün hangi saatlerde iş emirlerinizi görebileceğinizi görüntüleyebilirsiniz. Merkezde iş emri ataması yapan kişi, sizin planınızı veya yolda olan değişiklikleri bilemez. Ajanda modülünde işlerin sıralamasını değiştirme şansı verilmesi, müşterinin daha doğru bir şekilde bilgilendirilmesini sağlar. En kötü durumda müşteriye öğleden önce veya öğleden sonra gibi bir zaman dilimi verebilirsiniz. Hedef, müşteriye daha doğru saatler vererek müşterinin zamanını etkili bir şekilde kullanmasını sağlamaktır.

Hemen FieldCo mobil teknik servis uygulamasını denemek için bizimle iletişime geçin!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *