Sektörde Lider FieldCo ile Teknik Servis Yönetimi

Sektörde Lider FieldCo ile Teknik Servis Yönetimi

Bir teknik servisiniz var, çok çalışıyorsunuz ama yönetemiyorsunuz. Çözümü için özel program yazdırdınız ve olmadı. İşi bu olmayan firmanın bir ürününü kullandınız, ihtiyacınızı karşılamadı. Hangi eleman nerede? O işe harcanan maliyet, yol, parça, işçilik üzerine aldığınız para ile kazançlı mısınız? Her gün artan maliyetler nedeni ile bunu hesaplamak daha da güçleşti.

Çözüm için program kullanma ve kullandırma iradeniz var ise, işiniz kolay. FieldCo teknik servis yönetimi konusundaki en büyük yardımcınız olabilir! FieldCo ile sahada olduğunuz için tüm operasyonu tamamen mobil olarak yönetebiliyorsunuz. Teknik servis yönetimi bu kadar kolay olmamıştı.

Mobil uygulamadan müşteri kaydı açma, ürününü kaydetme, bu ürüne iş emri açmak oldukça kolaydır. İş emrine gitmesini istediğiniz elemanın randevu doluluğunu görerek mobil uygulamadan randevu planlamak, servis yönetmenin en üst seviyelerindendir. Tüm bunları yönetirken FieldCo olmadığını düşünün, kaç telefon görüşmesi yapmanız gerekirdi?

İş emri açtığınızda ayrı, sonradan randevuyu planladığınızda ayrı olmak kaydı ile müşterinize e-posta ve SMS ile bilgilendirme yapabilirsiniz. Böylece müşterinizde karşısında işini dijital olarak yöneten bir firma olduğunu görerek güven duygusu artar. Güven duygusu zenginlik getirir ve özellikle servis hizmetinde müşteri güvenmek ister. Malum günümüzde servislik hizmeti de dolandırıcıların bir gelir kapısı haline gelmiştir.

Yönetemediğiniz bir servis kısa sürede zarar eder, zira bunu teknik servis yönetim yazılımı kullanmadan da ölçemezsiniz. Servis elemanlarının performansını ölçmek de bu süreçte çok önemlidir. En çok sesi çıkan genelde en az çalışan çıkmaktadır. Bunu işi dijital olarak kayda döküp ölçtüğünüzde de görebilirsiniz.

FieldCo ile elemanın prim kurgusunu hesaplamak için raporlama da yapabilirsiniz. Çalışan eleman kaç işe gitmiş, bunların kaçı montaj, kaçı arıza, ne kadar parça geliri olmuş, ne kadarı işçilik, yol gelirleri neler? Gibi soruların yanıtlarını görebilirsiniz. Bu sayede eğer işçilikten veya parçadan yüzde veriyor isek bunu ölçmemiz ve elemanın performansını değerlendirip, prim kurgusunda ilave ödeme yapmamız gereklidir. Ayrıca bu durum elemanın da performansını artıracak bizim de daha verimli bir teknik servis yönetimi yapmamızı sağlayacaktır.

 Siz hala FieldCo’dan demo talebi almadınız mı? Hemen demo talebi oluşturun!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *