Tüm Yönleriyle Teknik Servis Yönetim Rehberi : 2025

Teknik servis süreçlerini düzenli ve verimli bir şekilde yönetmek, müşteri memnuniyetini artırmanın ve işletme başarısını sağlamanın temel yollarından biridir. Teknik servis yönetimi, dijital çözümlerle daha kolay hale geliyor. İşte 2025 yılında yetkili teknik servislerinizi etkili bir şekilde yönetmenin 6 adımı:

I. Servis Süreçlerinizi Planlayarak Başlayın

Teknik servis yönetiminde ilk adım, tüm süreçleri detaylı bir şekilde planlamaktır. İş emirlerinin oluşturulmasından görev atamalarına kadar her aşamanın bir takvime bağlanması, operasyonel akışın düzenli olmasını sağlar. Örneğin, beklenmeyen durumlar için esnek bir planlama yapmak, hizmet kalitenizi artırır. Günümüz trendlerinde teknik servis programı ile görev ve randevu planlamasını hızlıca yapabilir, süreçlerinizi sorunsuz yönetebilirsiniz.

Teknik servis programı ile randevu planlamasının nasıl yapılacağını öğrenmek için hemen tıklayın!

Yetkili Teknik Servis Yönetimi Rehberi 2025

II. Ekip Performansını Anlık Olarak Takip Edin

Teknik servis ekiplerinizin hangi işlerde ne kadar süre harcadığını ve performanslarını takip etmek, verimliliği artırmanın önemli bir yoludur. Teknik servis süreçlerinde, her ekip üyesinin görev dağılımı iyi yapılmalı ve iş yükü dengelenmelidir. Örneğin, teknik servis takip programı ile ekiplerinizin performansını gerçek zamanlı izleyebilir ve görev yönetimini kolayca optimize edebilirsiniz. 

Hatta sahada hizmet veren teknik servis personeliniz için iş modelinize uygun özel kontrol formları oluşturup verimliliğinizi katlayabilirsiniz.

Teknik servis programıyla dinamik form tasarımının nasıl verimli kullanılacağını öğrenmek için hemen tıklayın!

Kullanıcı Dostu Teknik Servis Yazılımı Hızlıca Öğren, Kolayca Kullan

III. Müşteri İletişimini Güçlendirin

Teknik servis yönetimi müşteri memnuniyetinin temelinde, şeffaf ve hızlı bir iletişim yatar. Servis süreçleri boyunca müşterilerinizi düzenli bilgilendirmek, güvenlerini kazanmanın en etkili yollarından biridir. Örneğin, tamir sürecindeki bir gecikmeyi otomatik bir SMS veya e-posta ile bildirmek, müşterilerinizin size olan güvenini artırır. FieldCo teknik servis yazılımı, bu süreçleri otomatikleştirerek müşterilerinizle etkili bir iletişim kurmanızı sağlar.

Teknik servis yönetiminde SMS ve maille bilgilendirme özelliğini hemen tıklayın ve keşfedin!

14 Gün Ücretsiz Deneme Fırsatını Kaçırma!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Fieldco ekibi ile tanışın ve online toplantı ile sizlere program demosu yapalım

Ücretsiz Dene!

IV. Yedek Parça ve Stok Yönetimini Optimize Edin

Yetkili teknik servislerde, yedek parça ve stok yönetimi kritik öneme sahiptir. Eksik bir parçanın tedariki süreci aksatabilir ve müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyebilir. FieldCo, yedek parça ve stok durumunu anlık olarak takip etmenizi sağlayarak, gereksiz gecikmelerin önüne geçer ve daha hızlı çözümler üretmenize yardımcı olur.

Hatta bu konuda teknik servis takip programı ile kullanmakta olduğunuz ERP programını entegre edebilir ve teknik servis yönetiminizi tek merkezden yapabilirsiniz. 

Teknik servis programı ile ERP programı entegrasyonu detaylarını hemen öğrenin!

V. Gerçek Zamanlı Raporlama ile Analiz Edin

Yetkili teknik servis yönetimi süreçlerinin düzenli bir şekilde analiz edilmesi, işlerin daha verimli ilerlemesi için önemli bir adımdır. Hangi işlemin ne kadar sürdüğü, maliyet analizleri ve müşteri geri bildirimleri gibi detaylar, işletmenizin geleceği için stratejik veriler sunar. FieldCo servis yazılımı, kapsamlı raporlama araçlarıyla bu verileri kolayca toplamanızı ve analiz etmenizi sağlar.

Teknik Servis Programı

VI. Mobil Uygulama ile Esneklik Sağlayın

Teknik servis yönetiminde; saha ekipleri hareket halinde olduğu için, mobil çözümler büyük kolaylık sağlar. FieldCo’nun Android ve iOS uyumlu mobil servis uygulaması, ekiplerinizin sahada bile görevlerini kolayca yerine getirmesine olanak tanır. Bu sayede, hem hız hem de esneklik sağlayarak müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Harekete Geçin: Mobil uyumlu servis yönetimi ile teknik servis yönetimi süreçlerinizi modernize etmek için hemen FieldCo’yu kullanmaya başlayın!

FieldCo Mobil Uygulama

Android ve iOS için özel oluşturulmuş mobil teknik servis programı

Ücretsiz Deneme Fırsatını Kaçırma!

Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.

Dilerseniz online toplantıda herhangi bir iş akışınızı nasıl yönetebileceğinizi uygulamalı gösterelim.

Demo Talebi

Sonuç: Yetkili Teknik Servis Yönetiminde Dijital Dönüşüm Şart

Yetkili teknik servis yönetimi, dijital çözümlerle çok daha kolay ve etkili hale geliyor. Planlamadan performans takibine, müşteri iletişiminden raporlamaya kadar her aşamada FieldCo teknik servis programı, işletmenize yenilikçi çözümler sunar. Siz de süreçlerinizi dijitalleştirerek hem müşteri memnuniyetini artırabilir hem de operasyonel hızınızı en üst seviyeye çıkarabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular (FAQ)

Fieldco en iyi teknik servis programı

Hayır, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde programı kolayca kullanabilir,  başlıkları ve tanımlamaları firmanıza özel kişiselleştirebilirsiniz.

Başlarken, kurulum ekibi mevcut verilerinizi FieldCo'ya aktaracak: müşteriler, ürünler, yedek parça, müşterilerdeki cihazlar vb.

Devamında, arayüzlerdeki kişiselleştirme ve tanımlamaları nasıl yapacağınızı gösterecek. 

Sonrasında, ekibinize eğitim verilecek ve ilk kullanımlardaki soru ve  ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.

Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı ile hizmet sağlar.

Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Fieldco'nun mobil uygulaması, saha personelinin işlemleri mobil cihazlar üzerinden yönetmesine olanak tanır. Bu, hızlı çözümler sunma ve iletişimi artırma açısından avantaj sağlar.

Paket ve ücret bilgilerine "Fiyatlar" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Sorularınız, ek çözümler (Custom) ve daha fazlası için satış ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

"Transaction" özelliği sayesinde veritabanı bütünlüğü garantilenir, donanım veya yerel ağ problemlerinden kaynaklanan kesintilerden etkilenilmez.

FieldCo. Web çok seviyeli kullanıcı erişim kontrolü ile bilgi güvenliğini garantiler.

İşletme yöneticisi, her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlayabilir.

"Log" dosyası ile kullanıcı izleme sistemi bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kaydeder.