Saha servis yönetimi

- Metin Çelik

Saha servis yönetimi gün geçtikçe önem kazanmaktadır , zira globalleşen dünya düzenin de tek kişi ve çırağından oluşan servis yapısı , daha büyük , ve alt servisleri olan bir yapıya geçmektedir. Bu şekilde büyüyen yapıların da yönetimi ancak yazılım kullanılması ile mümkün olmaktadır. Global dünya düzeni , bakkalları , nalburları , köşe de bilgisayara satan mağazaları bitirdiği gibi , kendi namına servis hizmeti veren yapıları da bitirmekte yada  bir büyük organizasyonun parçası yapmaktadır. Bu yapılar da call center dan saha servisine uzanan bir yazılımın hem web de hem mobil cihazlar da kullanılması ile yönetilebilmektedir. saha daki servis elemanının yönetimi , kapalı bir alan da çalışan elemanın yönetiminden çok

daha zordur , zira yaptığı işi kayıt altına alamaz iseniz , verimsiz bir çalışma olması olasıdır. Saha servis yönetimi konusunda 2004 yılından bu yana çalışan bir ekip olarak , bilgi birikimimizi fieldco saha servis yazılımına aktardık , UI ve UX uzmanları ile ekranların tek tek çalışılması sonucu , kolay kullanımlı bir arayüz elde ettik , demo kullanan müşterilerimizin aynı gün mobil uygulamayı başarı ile kullanıp işemri açıp , kapamaları da buna işaret etmektedir. eğitim ihtiyacının azalması , saha servisleri olan firmaların da faydasına olmaktadır , zira servis elemanlarını toplayıp eğitim vermek oldukça güç olmaktadır. Eleman sirkülasyonu da saha ekiplerin de olabilmektedir, dolayısı ile aynı gün yazılımı kullanmaya başlamaları süreçleri hızlandırmaktadır.