Başarılı Saha Servis Hizmeti Nasıl Sağlanır?

- Metin Çelik

Saha Servisi Sırasında Nasıl Bir Form Dolduruyorsunuz?

Başarılı bir saha servis hizmeti vermek istiyorsanız servis yaptığınız müşteri için formu özenli ve detaylı bir şekilde doldurmalısınız. Günümüz teknolojisi ile birlikte sahada doldurulan formlar da elektronik ortamda doldurulmaya başlanmıştır. Şimdi eski usül doldurulan formların ve yeni nesil formların özelliklerine birlikte göz atalım.

El Formu 

Sahada servis hizmeti veren firmalar, elle servis formu doldurarak çalıştıklarında, hizmet verdikleri ürüne daha önce verilen servis hakkında bilgi sahibi olmadıkları için, bir önceki serviste denenmiş çözümü tekrar denerler, dolayısı ile servis tekrar sayıları oldukça yüksektir. Bu şekilde hem servis hizmeti veren firma müşteriye doğru hizmeti verememiş olur hem de müşteri doğru yerle çalışıp çalışmadığı konusunda endişe hissetmeye başlar. Eski yöntemle elle doldurularak yapılan servis hizmetlerinde veri toplamak ve bunları sağlıklı bir şekilde kayıt altına almak çok zordur. Bu durum servisi veren firma tarafında ciddi iş yönetimi problemi ortaya çıkarmakla kalmaz aynı zamanda müşteri memnuniyetsizliği ve müşteri kaybına sebep olur.

dijitalform

Dijital Form

FieldCo saha servis çözümü ile servis elemanınıza atadığınız iş emrinin servis geçmişini hızlıca görebilen servis elemanınız, daha önce yapılan işlemleri sistem üzerinden kontrol edebildiği için daha önce yapılan işlemi uygulamayıp, çözüm odaklı hareket edebilmektedir. Böylece müşterinize doğru servisi verip, hızlıca problemi çözebilirsiniz. Müşteriniz de doğru bir yerle çalıştığını hissedecek ve size güven duyacaktır. Dijital servis formu ile geçmişte verdiğiniz tüm hizmetleri görüntüleyebilirsiniz.

Saha Servisinde Yedek Parça Kaybının Önüne Geçin

Sahada hizmet verirken yedek parça takibini yapabiliyor musunuz? Saha teknik personeliniz üzerine zimmetli olan parçalardan her hangi kullanıp forma yazmayı unuttuğunda, fatura edemiyor ve zarara uğruyorsunuz. Onca işiniz arasında hangi personelinizde hangi parçaların zimmetli olduğunu hatırlamak oldukça güçtür. Takibi yapılmayan yedek parçaların stok takibi yapılamaz ve yıllık bazda ciddi oranda maddi kaybınız söz konusudur.

teknikserviselemanı

FieldCO teknik servis programı ile yedek parça kaybınızın önüne geçebilir, hem sizin hem de servis personelinin rahat bir şekilde çalışabileceği bir ortam hazırlayabilirsiniz. Böylelikle hem siz hem de servis personeliniz sadece vereceği hizmete konsantre olur ve çok daha başarılı bir servis hizmeti ortaya çıkar.

Saha Servis Hizmetinde Cep Depo Takibi

FieldCo saha servis çözümü ile her bir servis elemanınızın kendi cep deposu olur. Merkezden teknik personelinize kullanmak üzere verdiğiniz yedek parçalar o sadece personelin cep deposunda görüntülenir. Sahada eleman sadece kendi deposundan kullanım yapar, böylece stok takibi her iki taraf içinde çok kolaylaşır veya yedek parça kaybının önüne geçilir.

FieldCO teknik servis programı hali hazırda Türkiye’deki bilinen tüm ERP ve ticari paketler ile entegre olarak çalışır ve aynı işlemi uygular. Hemen bizimle iletişime geçerek cep depo takibi ile tanışabilirsiniz.