[vc_row full_width=”stretch_row_content” vsc_parallax=”yes” el_class=”home_parallax3″][vc_column][vsc-section-title align=”center” size=”h1″ title=”FieldCo. Mobil Uygulaması” title_color=”#e16060″]FieldCo. sizin için neler yapabilir kısaca göz atalım![/vsc-section-title][vsc-button text=”Ücretsiz dene” align=”center” btn_text_size=”17″ round_btn=”true” url=”https://www.fieldco.com.tr/demo/”][vc_empty_space][css_animation animation=”loop-hover-float”][vc_icon type=”fontawesome” icon_fontawesome=”fa fa-angle-down” size=”20px” align=”center”][/css_animation][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1557488292499{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”2019″ alignment=”right” img_size=”306×594″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_empty_space height=”60px”][vsc-section-title title=”FieldCo. Tasarımı” title_color=”#e16060″]

  • UX (kullanıcı deneyimi) ve UI (kullanıcı arayüzü) uzmanları tarafından tasarlanan, mevcut bilgi birikimimizi aktarmamız ile hayat bulan FieldCo. , sezgisel ve kolay kullanım, üst seviyeye taşınmıştır.
  • Amacımız, yeni bir kullanıcının tamamen sezgilerine güvenerek ve hiçbir soru sormaya ihtiyac duymadan saha servis uygulamamızı kolay ve başarılı bir şekilde kullanabilmesiydi, bunu FieldCo. teknik servis programı ile başardık.Uygulama kullanım eğitimi vermeden , eline alan personel,ilk 5 dakika içinde kullanmaya başlaması, kolay kullanım özelliğini göstermektedir. Bu anlayışı programın her aşamasında destekleyip , kolay kullanım özelliğini üst seviyede tutmaya çalışıyoruz.

[/vsc-section-title][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”50px”][vsc-section-title align=”right” title=”İş Emri” title_color=”#e16060″]Web arayüzü ile servis merkezinden veya mobil uygulama ile sahadan açılan İşemri, personele atandığında bildirim( notification) olarak mobil servis programına düşer.

Personel hiyerarşisine göre yetkiler de farklılık gösterir. Admin bir kullanıcı mobil teknik servis programı ile bütün bilgilere ulaşabilirken amirler sadece sorumlu olduğu personelleri, saha personelleri ise sadece kendilerine atanan İşemri için mobil uygulamadan müdahale edebilir.

.

[show_more more=”Devamını göster” less=”Gizle”]

İş emri atanan kişi , “yola çıkar””, müşteriye varır ve ” iş başlangıcı” yapar. Yapılan işin detayları, kullanılan malzemeleri ve çekilen fotoğraflar , videolar, FieldCo. mobil teknik servis programı üzerinden kayıt altına alır.

[/show_more][/vsc-section-title][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2035″ img_size=”306×594″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1557488292499{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column][vsc-section-title align=”center” title=”Maliyet Kalemleri” title_color=”#e16060″][/vsc-section-title][vsc-quote text=”“FieldCo. mobil teknik servis uygulamasında yedek parça, işçilik ve diğer ve sektörel olarak gaz gibi maliyetler eklenebilmektedir. Yolculuk maliyeti, istenir ise , yapılan kilometre üzerinden otomatik olarak hesaplanır ve yansıtılır. Servis merkeziniz ile müşterinizin bulunduğu noktalar arasındaki en mantıklı Google haritalar yolu, daha önce belirlenmiş olan kilometre ücreti ile çarpılmaktadır.“”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” vsc_parallax=”yes”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_empty_space height=”90px”][vc_column_text text_align=”alignright”]

Yedek Parça

Mobil  arayüzde parça ekleme işlemi için barkod okuma ve NFC ile okuma özelliği kullanılabilmektedir.

Tüm maliyet kalemleri , Entegrasyon özelliği sayesinde ERP veya ticari paketiniz de [show_more more=”Devamını göster” less=”Gizle”] fatura edilmek üzere sipariş veya irsaliye kaydı oluşturabilmektedir.

Modele bağlı Yedek parçalar yada yedek parçanın kodu yada adının içinde geçen bir kaç harf yazılarak da aranan yedek parçanın bulunması sağlanmaktadır.

[/show_more]

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text text_align=”alignright”]

İşçilik

Mobil teknik servis uygulaması ile “Servis başlangıcı” yaptıktan sonra bekleme sürelerini düşüp işçilik ücreti ekleme işlemi yapana [show_more more=”Devamını göster” less=”Gizle”] kadar geçen çalışma süresi hesaplanmaktadır.

Eğer artan saat işçilik ücreti kullanılıyor ise ilk 1 saat sabit olmak üzere artan her saatte artış ücreti eklenmektedir. 15 dk lık parçalar halinde işçilik ücreti hesaplanır. Yani ilk saat işçilik ücretimiz 100 TL ve artan saat ücretimiz de 100 TL ise 2 saat 15 dk lık bir çalışma sonunda FiedCo işçilik ücreti için, 225 TL hesaplamaktadır. Yetki dahlinde bu ücretlere müdahale edilebilmektedir.

[/show_more]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”1484″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_empty_space height=”90px”][vc_column_text]Yol Ücreti

Yol ücreti , sistem tarafından otomatik olarak hesaplanmaktadır. Servis Merkezlerinin harita üzerindeki konumları işaretlenmiştir.

[show_more more=”Devamını göster” less=”Gizle”]

Servis verilen müşteri adresinde iken, mobil cihazın son alınan GPS konumu ile servis merkezi arasındaki en mantıklı google yoluna göre yol ücreti hesabı yapılır.

Gidiş- dönüş hesaplanan bu km , önceden tanımlanmış olan km ücreti ile çarpılır. Örneğin 50 km hesaplanan bir yol için 60 kuruş yol ücreti var ise , gidiş dönüş km olan 100 km x 0,60 TL çarpılarak 60 TL yol ücreti bulunur. ancak belirli bir km şehir içi sayılıp düşülmesi için parametre girildi ise bu km hesaplanan km den düşülerek hesaplama yapılır.

[/show_more][/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]Diğer Maliyetler

Temel olarak dışarıdan alınan hizmetler için kullanılmaktadır.

[show_more more=”Devamını göster” less=”Gizle”]

Otel , Feribot , uçak gibi maliyetlerin dışında o anda stokta olmayıp, dışarıdan temin edilen malzemeler, vinç kiralama gibi dışarıdan alınan hizmetler için kullanılmaktadır.Tanımlama gerekmeksizin o anda yazılan açıklama maliyet kalemi olarak kabul edilir.

[/show_more][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1557918877824{background-color: #f2f2f2 !important;}”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1898″ alignment=”right” img_size=”362×641″][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1557910978923{margin-top: 50px !important;}”][vsc-section-title title=”Ajanda modülü” title_color=”#e16060″]FieldCo. arayüzünde günlük, haftalık ve aylık olarak randevu planlama yaparak, iş takibi yapmanızı sağlar. İş verimi için “randevu planlama” ile çalışmanın faydalarından yararlanmanızı sağlar. Web ara yüzündeki ajanda modülünde sürükle bırak ile iş emirlerinin randevu tarihleri değiştirilebilmektedir. Bu sayede rota planlarında ekonomi yapılmaktadır. Saha personelleri, uygulama üzerinde bulunan iş emirlerini randevu tarihi sırasında görmektedirler. Bu şekilde rota organizasyonu veya hatalı rota planı yapmalarının önüne geçerek, zaman ve yakıttan tasarruf etmenizi sağlar.[/vsc-section-title][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column][vsc-section-title align=”center” title=”FieldCo’nun Tarihi” title_color=”#e16060″][/vsc-section-title][vsc-quote text=”Asistan teknik servis yönetimi uygulamasının 2004 yılında masaüstü ve 2008 yılında geliştirilmeye başlanan web sürümü , 2011 yılında Android / iOS ile devam eden uygulaması yerini FieldCo. (Field Service Management ) FSM, saha servis yönetimi yazılımına bıraktı. Yıllar içinde oluşan satış sonrası hizmetler odak ve deneyimimizi yepyeni ve gelişmiş bir arayüz ile sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz.”][/vc_column][/vc_row]