FieldCo. Mobil Uygulaması

FieldCo. sizin için neler yapabilir kısaca göz atalım!

IMG_0293_iphone8plusspacegrey_portrait

FieldCo. Tasarımı

  • UX (kullanıcı deneyimi) ve UI (kullanıcı arayüzü) uzmanları tarafından tasarlanan, mevcut bilgi birikimimizi aktarmamız ile hayat bulan FieldCo. , sezgisel ve kolay kullanım, üst seviyeye taşınmıştır.
  • Amacımız, yeni bir kullanıcının tamamen sezgilerine güvenerek ve hiçbir soru sormaya ihtiyac duymadan saha servis uygulamamızı kolay ve başarılı bir şekilde kullanabilmesiydi, bunu FieldCo. teknik servis programı ile başardık.Uygulama kullanım eğitimi vermeden , eline alan personel,ilk 5 dakika içinde kullanmaya başlaması, kolay kullanım özelliğini göstermektedir. Bu anlayışı programın her aşamasında destekleyip , kolay kullanım özelliğini üst seviyede tutmaya çalışıyoruz.

İş Emri

Web arayüzü ile servis merkezinden veya mobil uygulama ile sahadan açılan İşemri, personele atandığında bildirim( notification) olarak mobil servis programına düşer.

Personel hiyerarşisine göre yetkiler de farklılık gösterir. Admin bir kullanıcı mobil teknik servis programı ile bütün bilgilere ulaşabilirken amirler sadece sorumlu olduğu personelleri, saha personelleri ise sadece kendilerine atanan İşemri için mobil uygulamadan müdahale edebilir.

.

Devamını göster

İş emri atanan kişi , “yola çıkar””, müşteriye varır ve ” iş başlangıcı” yapar. Yapılan işin detayları, kullanılan malzemeleri ve çekilen fotoğraflar , videolar, FieldCo. mobil teknik servis programı üzerinden kayıt altına alır.

Gizle

Image-1_iphone8plusspacegrey_portrait

Maliyet Kalemleri

"``FieldCo. mobil teknik servis uygulamasında yedek parça, işçilik ve diğer ve sektörel olarak gaz gibi maliyetler eklenebilmektedir. Yolculuk maliyeti, istenir ise , yapılan kilometre üzerinden otomatik olarak hesaplanır ve yansıtılır. Servis merkeziniz ile müşterinizin bulunduğu noktalar arasındaki en mantıklı Google haritalar yolu, daha önce belirlenmiş olan kilometre ücreti ile çarpılmaktadır.``"

Yedek Parça

Mobil  arayüzde parça ekleme işlemi için barkod okuma ve NFC ile okuma özelliği kullanılabilmektedir.

Tüm maliyet kalemleri , Entegrasyon özelliği sayesinde ERP veya ticari paketiniz de

Devamını göster

fatura edilmek üzere sipariş veya irsaliye kaydı oluşturabilmektedir.

Modele bağlı Yedek parçalar yada yedek parçanın kodu yada adının içinde geçen bir kaç harf yazılarak da aranan yedek parçanın bulunması sağlanmaktadır.

Gizle

İşçilik

Mobil teknik servis uygulaması ile “Servis başlangıcı” yaptıktan sonra bekleme sürelerini düşüp işçilik ücreti ekleme işlemi yapana

Devamını göster

kadar geçen çalışma süresi hesaplanmaktadır.

Eğer artan saat işçilik ücreti kullanılıyor ise ilk 1 saat sabit olmak üzere artan her saatte artış ücreti eklenmektedir. 15 dk lık parçalar halinde işçilik ücreti hesaplanır. Yani ilk saat işçilik ücretimiz 100 TL ve artan saat ücretimiz de 100 TL ise 2 saat 15 dk lık bir çalışma sonunda FiedCo işçilik ücreti için, 225 TL hesaplamaktadır. Yetki dahlinde bu ücretlere müdahale edilebilmektedir.

Gizle

Yol Ücreti

Yol ücreti , sistem tarafından otomatik olarak hesaplanmaktadır. Servis Merkezlerinin harita üzerindeki konumları işaretlenmiştir.

Devamını göster

Servis verilen müşteri adresinde iken, mobil cihazın son alınan GPS konumu ile servis merkezi arasındaki en mantıklı google yoluna göre yol ücreti hesabı yapılır.

Gidiş- dönüş hesaplanan bu km , önceden tanımlanmış olan km ücreti ile çarpılır. Örneğin 50 km hesaplanan bir yol için 60 kuruş yol ücreti var ise , gidiş dönüş km olan 100 km x 0,60 TL çarpılarak 60 TL yol ücreti bulunur. ancak belirli bir km şehir içi sayılıp düşülmesi için parametre girildi ise bu km hesaplanan km den düşülerek hesaplama yapılır.

Gizle

Diğer Maliyetler

Temel olarak dışarıdan alınan hizmetler için kullanılmaktadır.

Devamını göster

Otel , Feribot , uçak gibi maliyetlerin dışında o anda stokta olmayıp, dışarıdan temin edilen malzemeler, vinç kiralama gibi dışarıdan alınan hizmetler için kullanılmaktadır.Tanımlama gerekmeksizin o anda yazılan açıklama maliyet kalemi olarak kabul edilir.

Gizle

Image-1_iphone8plusspacegrey_portrait

Ajanda modülü

FieldCo. arayüzünde günlük, haftalık ve aylık olarak randevu planlama yaparak, iş takibi yapmanızı sağlar. İş verimi için “randevu planlama” ile çalışmanın faydalarından yararlanmanızı sağlar. Web ara yüzündeki ajanda modülünde sürükle bırak ile iş emirlerinin randevu tarihleri değiştirilebilmektedir. Bu sayede rota planlarında ekonomi yapılmaktadır. Saha personelleri, uygulama üzerinde bulunan iş emirlerini randevu tarihi sırasında görmektedirler. Bu şekilde rota organizasyonu veya hatalı rota planı yapmalarının önüne geçerek, zaman ve yakıttan tasarruf etmenizi sağlar.

FieldCo'nun Tarihi

"Asistan teknik servis yönetimi uygulamasının 2004 yılında masaüstü ve 2008 yılında geliştirilmeye başlanan web sürümü , 2011 yılında Android / iOS ile devam eden uygulaması yerini FieldCo. (Field Service Management ) FSM, saha servis yönetimi yazılımına bıraktı. Yıllar içinde oluşan satış sonrası hizmetler odak ve deneyimimizi yepyeni ve gelişmiş bir arayüz ile sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz."