Çok şubeli firmalar

- Metin Çelik

Eğer bir çok lokasyon da binanız var ise , orada kullandığınız cihazlarınızın , montaj , bakım , arıza gibi servis hizmetlerine  ihtiyacı vardır. Bunların bir kısmını kendi elemanlarınız ile yaparken iken bir kısmı için dışarıdan hizmet alıyor olabilirsiniz. Bu cihazlarla ilgili arıza kaydının lokasyondaki ilgili birim tarafından mobil cihaz üzerinden online açılıyor olması , sizi telefon ve mail trafiğinden kurtaracaktır. Bahsi geçen arızalı cihazın tanımlamasından kaynaklı hatalar ortadan kalkacaktır. Arıza kaydını açan kişi , bu ürüne hizmet verecek elemanımız yada dış kaynak elemanı, ürünün eski arıza hikayesini sayısını ve detayını kolayca göreceği için sorun çözüm hızı ve oranınız artacaktır.

Hali hazır da raporlayamadığınız veriyi raporlayabilir hale gelirsiniz. ürün bazında servis hikayesi , elemanın performansı , iş bazında harcanan , yol süresi , onarım süresi , bekleme süresi gibi verilere ulaşırsınız.Online mobil cihazlarda çalışan android ve ios teknik servis programı FieldCo. ile tüm bunlar için çözüm sunuyoruz. uçtan uca iş takibi ile , süreçlerinizi takip edin , tıkanan noktalar müdahale edin , oluşan datanızı raporlayın.