Teknik servis programının önemi günümüz işletmeleri için giderek artmaktadır. Fieldco'nun sunduğu teknik servis yazılımı, işletmelerin karşılamak zorunda olduğu çeşitli ihtiyaçlara yanıt vermektedir. İşte, teknik servis programı neden bu kadar önemli olduğuna dair derinlemesine bir inceleme:
Süreç Optimizasyonu ve Verimlilik:
Ekip Koordinasyonunu Güçlendirme:
Dinamik Stok Yönetimi ve Tedarik Optimizasyonu:
Malzeme ve Ekipman İzleme:
Anlık İzleme ve Sürekli İyileştirme:
Saha Personelinin Yetkinliklerini Geliştirme:
Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.
Fieldco ekibi ile tanışın ve online toplantı ile sizler program demosu yapalım
Ücretsiz Dene!Bakım ve Onarım Maliyetlerinin Optimize Edilmesi:
Operasyonel Verimlilik İçin Veri Analitiği:
İnovasyon ve Rekabetçilik:
Esnek Fiyatlandırma ve Kampanya Yönetimi:
Etkin Raporlama ve Performans İzleme:
Talep Tahmini ve Kapasite Planlama:
Demo talep formunu doldurun ve teknik servis yazılımını 14 gün herhangi bir kısıtlama olmadan kullanın.
Fieldco ekibi ile tanışın ve online toplantı ile sizler program demosu yapalım
Ücretsiz Dene!Fieldco Teknik servis programı, işletmelerin teknik hizmet süreçlerini kusursuz bir şekilde yönetmelerini sağlayarak işletmelerin başarısına önemli katkılarda bulunur. Operasyonel verimliliği artırırken aynı zamanda maliyetleri azaltır ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarır. Bu sayede işletmeler, rekabet avantajı elde eder ve modern iş dünyasında öne çıkar. Fieldco'nun sunduğu yazılım çözümleri, işletmelere inovasyon ve etkinlik sağlar, böylece başarıyı garanti eder.
Hayır, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde programı kolayca kullanabilir, başlıkları ve tanımlamaları firmanıza özel kişiselleştirebilirsiniz.
Başlarken, kurulum ekibi mevcut verilerinizi FieldCo'ya aktaracak: müşteriler, ürünler, yedek parça, müşterilerdeki cihazlar vb.
Devamında, arayüzlerdeki kişiselleştirme ve tanımlamaları nasıl yapacağınızı gösterecek.
Sonrasında, ekibinize eğitim verilecek ve ilk kullanımlardaki soru ve ihtiyaçlar için aktif destek sağlanacak.
Teknik destek ekibi telefonda, yazılı ve uzaktan bağlantı hizmet sağlar.
Soru ve talepleriniz için ek ücret ödemeden uzman ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Android ve iOS mobil uygulama, işletme ve servis personelinin işlerini cep telefonu ya da tabletten yönetmesini sağlar.
Mobil uygulama sayesinde tüm bilgi tek merkezde toplanır, işlenir ve sonrasında raporlanabilir.
Servis öncesi müşteri, ürünleri ve kaydının açıldığı cihazın servis geçmişi görüntülenir.
Çalışırken yapılanlar, çekilen fotoğraf ve videolar, varsa kontrol listesi, maliyet kalemleri (işçilik, yedek parça, yol ücreti) ve siparişler eş zamanlı merkeze iletilir.
Ayrıca, internetin olmadığı ortamlarda OFFLINE çalışma imkanı sunar.
"Transaction" özelliği sayesinde veritabanı bütünlüğü garantilenir, donanım veya yerel ağ problemlerinden kaynaklanan kesintilerden etkilenilmez.
FieldCo. Web çok seviyeli kullanıcı erişim kontrolü ile bilgi güvenliğini garantiler.
İşletme yöneticisi, her kullanıcının menülere ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlayabilir.
"Log" dosyası ile kullanıcı izleme sistemi bir kaydın ne zaman ve kimin tarafından değiştirildiğini ve silindiğini kaydeder.
© 2024, FieldCo. Tüm hakları saklıdır.