FieldCo programında işemri açarken , dikkat etmemiz gereken konular nelerdir ?
İşemri oluştururken dikkat etmemiz gereken konuların başında , müşteri bilgilerinin doğru girilmesi gelmektedir. Zira müşteri bilgisi tam alınmamış ise , müşteriye gidecek servis elemanı adresi bulmakta zaman kaybı yaşar , telefon numarası doğru değil ise müşteriye erişilemez. hizmet verilen cihazın ne olduğu , marka ve modelide , tamir sırasında kullanacağı yedek parçayı yanına alması açısından önem arz eder, arızanın doğru alınması da , çözüm konusunda servis elemanını yönlendirecektir. Arızaların genelde belli belirtileri ve belli çözüm yöntemleri vardır, bunları uygulayarak hızlıca servis hizmetini tamamlaması , zaman dan tasarruf sağlar, zaman yönetimi her işte olduğu gibi satış sonrası hizmetler konusunda da önemlidir. İşemri formu oluşturuken dikkat edilmesi gerekenler müşteri , ürün ve arıza bilgilerinin , doğru eksiksiz girilmesi , müşterinin ilgli cihaza ait, önceki servis kayıtlarına göz atılmış olması da , tek seferde çözüm oranımızı arttıracaktır.
© 2024, FieldCo. Tüm hakları saklıdır.