Basit Teknik Servis Programı
Günümüzde her konuda birçok yazılım mevcuttur. Ancak, önceden çıkan ve sevilen yazılımlar genellikle kolay kullanıma sahip olanlardır. Kullanıcı dostu, basit arayüzlü basit teknik servis programı her zaman tercih edilmektedir. İyi bir yazılım çıkarmak için o konuda uzmanlaşmış olmanız gerekmektedir. Uzmanlaşma ise odaklanmayla gelir. Bir konuda uzun yıllar çalışırsanız, tüm ihtiyaçları görebilir ve bunları bir süzgeçten geçirerek ürününüzü iyileştirebilirsiniz.
2004 Yılından Beri Teknik Servis Programı!
2004 yılında masaüstü teknik servis programını yazdığımızda, kolay kullanım odaklı bir yaklaşım benimsedik. Dil desteği o zamanlarda da mevcuttu. Türkçeyi dil dosyasından okuduğu için müşteri, alan başlıklarını kendine göre değiştirebiliyordu. Bugün geldiğimiz noktada, mevcut web programımızda arayüzdeki tüm öğeler, çalışma zamanında dinamik olarak tasarlanabilmektedir. Bir teknik servis programının kolay kullanılabilmesi için müşterinin ihtiyaçlarını tam olarak karşılaması gerekmektedir. Bu nedenle programın özelleştirilebilir olması önemlidir. Programda kendi sektörünüze uygun jargon ve alanların bulunması, kullanılmayan alanların gizlenebilir olması, müşterinin yazılıma tam bir aidiyet hissetmesini sağlamaktadır. Kullanılmayan 10 fazladan alan, basit bir teknik servis programı olmaktan uzaklaşmanıza sebep olur.
Kolay kullanım için kurulumun da kolay olması gerekmektedir. Müşteri verilerinizi, ürün ve yedek parça kartlarınızı, müşterideki hizmet verdiğiniz ürünlerin verilerini, eski iş emri kayıtlarınızı Excel şablonu aracılığıyla Fieldco Teknik Servis Programına kolayca aktarabilirsiniz. Üstelik bu işlemi ihtiyaç duyduğunuz herhangi bir zamanda da yapabilirsiniz. Aktardığınız verilerde bir sorun olduğunu düşünürseniz, tüm bu işlemi geri alabilirsiniz.
E-posta SMTP bilgilerinizi de e-posta modülünden kolayca ekleyebilirsiniz. Böylece müşterinize gidecek e-postalar kendi mail adresinizden gönderilecektir. Yoğun iş emri açtığınızda, gönderilen e-postaların spam olarak kabul edilmemesi için birden fazla SMTP tanımlayabilir ve rastgele bir tanesiyle e-posta gönderimi yapabilirsiniz.
Neticede günde 5.000-6.000 iş emri açan müşterilerimiz bulunmaktadır. Tecrübe zamanla gelir ve biz bu tecrübeyi 2004 yılından bu yana odaklandığımız servis yazılımımızla kazandık. Her geçen gün üzerine eklemeler yapmaya devam ediyoruz. Amacımız, müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak üzerine çalışmaktır.
Hislere Dayalı Çalışan Mobil Uygulama FieldCo
Mobil uygulamamız tamamen hislerinize uygun şekilde tasarlanmıştır. Mobil teknik servis uygulaması, kullanıcıların ilk günden itibaren kullanmaya alıştığı bir yapıya sahiptir. Kolay kullanımlı teknik servis programı, kullanıcılara sesli ve titreşimli bildirimler göndererek etkileşimi artırmaktadır. Bir iş emri atandığında, telefonunuza bir bildirim gelir. Bu bildirime tıkladığınızda, daha önce kaç kez hizmet verildiği ve ayrıntılarıyla birlikte ürünün servis geçmişi görüntülenir.
Tek tuşla müşteri adresine navigasyon başlatma, müşteri adresinde yapılan bir servis sonrasında konum bilgisinin otomatik olarak kaydedilmesi, müşteri telefonunu tek tuşla arama gibi küçük ama önemli özellikler, kolay kullanımlı teknik servis programının bazılarıdır.
Bildirim almak için uygulamanın açık olması gerekmez. Kapalı olsa bile sesli ve titreşimli bildirim alırsınız. İlgilenmediğiniz sürece bildirim üst kısmında görünmeye devam eder. Kolay kullanım için veri girişi az olmalı, tekrar etmemeli ve otomatik olarak beslenen bir uygulama olmalıdır. Mobil uygulama sayesinde iş emrini kapatırken öğrenilen müşteri e-posta adresi, iş kapatıldığında müşteri kartındaki e-posta alanına otomatik olarak eklenir. Bu sayede bir sonraki seferde hem müşteriye tekrar e-posta sorulmaz hem de aynı veri tekrar girilmez.
2004 yılından bu yana 20’den fazla sektörde elde ettiğimiz tecrübeyle yazılımlardan verim almak için personelin yazılımı benimsemesi gerektiğini gördük. Bu nedenle FieldCo teknik servis uygulamasında, personelin işine yarayacak birçok özellik bulunmaktadır. Hızlı bir şekilde servis geçmişini görmek, teknik personelin iş çözümüne yardımcı olmaktadır. İş emrini kapatırken imza atmamak bile teknik personel için kolay kullanım sağlayan bir neden olmaktadır. Günde 20 iş emri kapatan biri olarak düşünün, 20 kez imza atmak zorunda kalmak yerine, profilinizdeki imzayı kullanıyorsanız bu kolaylık sağlar. Ayrıca mobil uygulama üzerinden iş emri açabilmek, birçok sektörde ekip üyelerinin tamamının mobil olması gibi durumlarda anlık gelişmelerde gerçek zamanlı olarak tüm işleri takip etme imkanı sunmaktadır.
İlginizi çekebilir: Mobil ve Web Üzerinden Online Takip: FieldCo İle İşlerinizi Nerede Olursanız Olun Yönetin
FieldCo teknik servis programı kullanıcı dostu arayüzü ve özelleştirilebilir yapısıyla kolay kullanıma olanak sağlamaktadır. 2004 yılından bu yana edindiğimiz tecrübelerle sürekli olarak geliştirdiğimiz programımız, müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflemektedir.
Mobil uygulamamız ise hislere dayalı çalışan bir yapıya sahiptir. Sesli ve titreşimli bildirimlerle kullanıcıları bilgilendirerek etkileşimi artırmaktadır. Kullanıcılar, tek bir tuşla müşteri adresine navigasyon başlatabilir, servis geçmişini görüntüleyebilir ve müşteri telefonunu kolaylıkla arayabilirler.
FieldCo teknik servis uygulaması, az veri girişiyle çalışan ve otomatik olarak kendini besleyen bir yapıya sahiptir. Personelin işini kolaylaştıracak özellikler içermektedir. Servis geçmişini hızlıca görüntülemek, teknik personelin iş çözümüne yardımcı olmaktadır. Ayrıca mobil uygulama sayesinde iş emirlerinin gerçek zamanlı olarak takibi mümkündür.
2004 yılından bu yana farklı sektörlerde kazandığımız tecrübelerle yazılımlardan maksimum verim almayı hedefliyoruz. Personelin yazılımı benimsemesi ve kolay kullanım sağlaması için çalışıyoruz.
FieldCo teknik servis programı ve mobil uygulamamız, müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak ve işlerini daha verimli hale getirmek amacıyla sürekli olarak geliştirmeye devam ediyoruz. Hemen demo talebi oluşturun!